Performance Marketing

Performance Marketing is een veelomvattende term voor online marketing- en advertentieprogramma’s waarbij adverteerders alleen betalen wanneer een specifieke actie plaatsvindt. Deze acties kunnen een gegenereerde lead, een verkoop, een klik en meer omvatten.

Wat is Performance Marketing?

Er is een fijne lijn die winstgevende marketing scheidt van complete verspilling van tijd en geld. Dat is de harde waarheid.

Het probleem is dat het moeilijk kan zijn om te weten waar die lijn zich precies bevindt en wanneer u het risico loopt deze te overschrijden. Dit geldt vooral bij traditionele marketinginspanningen, die vaak moeilijk te volgen en te meten zijn.

Dat is waar Performance Marketing handig van pas komt.

Performance Marketing helpt deze problemen het hoofd te bieden door ervoor te zorgen dat bedrijven enkel betalen voor echte, tastbare resultaten, versus de “spray and pray” -benadering.

Of u nu op zoek bent naar nieuwe leads, meer verkopen, verkeer naar uw website of downloads voor uw app, het Performance Marketing model betekent dat u pas betaalt nadat deze doelen zijn bereikt.

Verschillende soorten digitale marketing vallen onder de paraplu van Performance Marketing. Zolang de activiteiten prestatiegebaseerd zijn, kunnen we in principe van Performance Marketing spreken.

Sociale media marketing, sponsored content, native advertising, paid advertising en affiliate marketing kunnen allen vormen van Performance Marketing zijn.

Er is geen “best practice” om aan Performance Marketing te doen, maar er zijn enkele richtlijnen die kunnen helpen uw kansen op succes te vergroten. Victorie Media beschikt over de juiste kennis en tools om uw bedrijf te helpen Performance Marketing op de juiste manier in te zetten. It’s time to take the guesswork out of your marketing!

Let’s Get Started

Klaar om écht verandering aan te brengen?